"Isten veled bús hétfő!"

2009.07.28. 00:51

A bejegyzés trackback címe:

https://shadowbox.blog.hu/api/trackback/id/tr471272751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Werity (törölt) 2009.07.29. 15:19:21

Szia!
Te eszméletlen jól írsz! Vagy már mondtam?
Csak azt nem értem, hogy miért vagy állandóan "shadow"??!!
Ez nálad alap, vagy néha tör rád.
Én is általában ilyen vagyok, de nekem nincs türelmem leírni, inkább bőgök....

Werity (törölt) 2009.07.29. 15:20:02

Ja és kár hogy ritkán írsz!

Faith_Gunn · http://shadowbox.blog.hu/ 2009.07.30. 14:49:45

@Werity: Köszönöm :)
Mindig örülök, ha valakinek kellemes perceket szerzek soraimmal.
Nem vagyok én állandóan "shadow" :DD, de ha írok akkor ez az alap, az édes történeteim is legtöbbször keserédesre sikerülnek...
Jó munkához idő kell, lassúhoz meg pláne :D

justaminute 2010.02.12. 00:12:15

bár ez a kép semmikép se mondható "shadow"-nak, aki ismeri az alkotót, az inkább mondja fekete humornak, iróniának... jó választás :)
süti beállítások módosítása