...

2009.05.12. 05:22

Tegnap egész álló nap kattogott az agyam. Aztán egész este. Ez később átfutott a mába, és valahogy nem tudott leállni. Ez általában kellemes utóérzettel szokott társulni; reggelre minimum géniusznak érzem magam. Ma ez elmaradt. Ma csak kibaszott végtelenül fáradtnak érzem magam. Azt sem tudom, min jár az agyam, semmin... csak jár. És a zakatolástól nem tudok aludni.
Gondoltam zöld mezőre, ahol fekszem és kellemes, és süt a nap, és én nyugodt vagyok, és mindjárt elalszom. Aztán azon kaptam magam, hogy a füvön jár az agyam; azon hogy zöld, és ül rajta a pára, és igen, benne fekszem és nem áll le az agyam.
Hajnali 4 után már nem láttam értelmét tovább forgolódni az ágyban.
Ma elviselhetetlen leszek; egy részt hisztis, egy részt nyűgös, két részt kialvatlan, két részt elviselhetetlen. Nem, hisztis nem leszek az nem jellemző rám még ilyenkor sem. Leszek helyette szimplán bunkó... hogy fogják szeretni a népek. 

...

06:12
Louis de Pointe du Lac sötét meséje végre álomba szenderített.

07:00
A vekker csörömpöl, a szerver újraindul… „mindenkit úúúútálok” módban.

Ui.:
Kedves Vámpírhölgy,
Kiskegyednek szerencséje van, hogy ma estére nem nyerte meg társaságomat.

A bejegyzés trackback címe:

https://shadowbox.blog.hu/api/trackback/id/tr421116374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vikingblood 2009.05.12. 10:57:43

Szólítsd a Homok Asszonyát, szórna egy kis álomport a szemedbe.

Faith_Gunn · http://shadowbox.blog.hu/ 2009.05.12. 11:48:49

@vikingblood: Micsoda ötleteid vannak.
Majd szólok neki :)

vikingblood 2009.05.12. 15:17:30

Szorítok; hátha kicsal belőled egy elégedett mosolyt ;)

vikingblood 2009.05.13. 10:54:38

"Másnap reggel még nem voltam vámpír. Végignéztem emberéletem utolsó napfelkeltéjét. Ma is pontosan emlékszem rá. De elfelejtettem minden azelőtt látott napfelkeltét. Akkor, utoljára úgy bámultam a hajnal fenséges csodáját, mintha először látnám. Azután búcsút vettem a napvilágtól, hogy az lehessek, ami ma vagyok."

És Neked melyik kiadás van meg? Nekem az első...

Faith_Gunn · http://shadowbox.blog.hu/ 2009.05.13. 12:19:41

@vikingblood: Jaaaj, nem kell itt felvágni :P
Nekem a randa Tom "nem vagyok a szekrényben" Cruise borítós van meg. De én kicsi vagyok, míg te már egy vénség :P
De az új kiadás nagyon szép uo., mint a Lestat 8) (meg az új Pandora is)

vikingblood 2009.05.13. 13:51:09

Há' hun köll felvágni? A hentesnél? (A vadparasztról leomlott a civilizációs máz, tudod :))
süti beállítások módosítása